Manifest Jakości Done. Łamiemy stereotypy realizacji projektów on-line. Postawiliśmy na jakość i terminowość – Sprawdź nas!

Strona domowa

Sami narzucamy sobie standardy aby nasi partnerzy mieli w nas solidne oparcie.

Dogadaliśmy się z czasem! Z czasem odczują to Twoi klienci.

Każdy może zrobić Twoją stronę, my dorzucamy jakość w standardzie.

Niektóre strony odnoszą sukces, my wiemy dlaczego.

NSzef kazał tu napisać slogan o tym, że rajcują nas deadline'y :).

 

To logo nadajemy zadaniom wykonanym przed wyznaczonym terminem. Niemożliwe !? sprawdź jak często je otrzymasz w relacjach z naszą firmą. Naszą filozofią jest zmiana sposobu myślenia o realizacji projektów branży IT.

Możesz sam przekonać się jak realizujemy swój manifest jakości zwiększając tym samym zadowolenie Twoich klientów.

Wiemy co jest największą bolączką projektów IT - terminy!

Postawiliśmy sobie wysoko poprzeczkę - chcemy aby terminowość stała się naszym znakiem rozpoznawczym. Logiem „Done On Time” opatrujemy zadania wykonane na czas.

  • Zreorganizowaliśmy proces produkcji i wdrożenia projektów aby skupić się na tym zadaniu.
  • Ustaliliśmy wewnętrzne standardy – standardowych czasów reakcji.
  • Zadania wykonane przed czasem opartujemy logiem „Done Early

Sprawdź jak realizujemy nasz manifest w kontaktach z partnerami!

Kontrola jakości projektów IT jest bardzo trudnym zadaniem – głównie z uwagi na płynność wymagań i stale zmieniające się warunki. Postanowiliśmy opracować autorski sposób certyfikacji projektów w oparciu o wewnętrzne standardy.

Każdy projekt opatrzony logo „Done 4 Quality” musi spełnić ponad 50 narzuconych przez nas wymagań / punktów kontrolnych.

Sami wyznaczamy standardy i stale doskonalimy proces realizacji i wdrażania projektów.

  • Wykorzystanie odpowiednich narzędzi
  • Ustalone procedury
  • Stała kontrolna harmonogramu
  • Standaryzowane czasy reakcji
  • Zasada wyznaczania zakresu odpowiedzialności
  • Kontrola jakości od projektu do wdrożenia
  • Audyt na koniec projektu

Sprawdź jaką przewagę daje praca z certyfikatem jakości „Done 4 Quality”.

Badamy opinię naszych Klientów - prowadzimy marketing relacyjny.

Ankieta „ServQual” wysyłana jest po zakończeniu każdego realizowanego projektu. Jej analiza pozwala nam określić w jakich obszarach spełniamy oczekiwania oraz jakie elementy mamy do skorygowania. Jesteśmy otwarci na rozmowy. Chcemy znać bolączki klientów i oferować im produkty i usługi dostosowane do indywidualnych wymagań.

  • wdrożyliśmy narzędzie ankiet „ServQual
  • systematycznie analizujemy wyniki i wyciągamy wnioski
  • optymalizujemy proces komunikacji marketingowej aby oferować dedykowane rozwiązania
  • działamy zgodnie z filozofią Relationship Management gdzie klient jest najważniejszy

Sprawdź jak relacje z Tobą mogą usprawnić naszą pracę!

Pliki cookies na stronie. Aby zapewnić poprawne działanie strony na stronie wykorzystujemy pliki cookies. Wraz z wejściem na stronę, niektóre pliki mogły już zostać zapisane w folderze przeglądarki.